torstai 2. huhtikuuta 2015

JOB MITÄ JOBILLE TAPAHTUI ? APOGRYYFIKIRJAN PROFETIA JOBABISTA ENNENKUIN HERRA ANTOI NIMEN JOB, HÄNEN NIMI ON OLEVA MAILMAN LOPPUUNSAAKKA TUNNETTU !

days has come when planet comes...päivät tulee... kostaja tulee... planeetta 7x tulee...
kerran oli ...uusin maassakin mies
http://biblehub.com/niv/job/1.htmenglish englantia puhuville...

1. Uusin maassa oli mies, jonka nimi oli Job. Tämä mies oli nuhteeton ja rehellinen, pelkäsi Jumalaa ja karttoi pahaa. 
2. Hänelle syntyi seitsemän poikaa ja kolme tytärtä. 
3. Ja karjaa hänellä oli seitsemäntuhatta lammasta, kolmetuhatta kamelia, viisisataa härkäparia ja viisisataa aasintammaa sekä ylen paljon palvelijoita. Tämä mies oli kaikista Idän miehistä mahtavin.

Men's hearts failing them for fear, and for looking after those things which are coming on the earth: for the powers of heaven shall be shaken.

komeampaa kun mieskin pelkää...suomalainen niin ei pelkää...mutta pelko ei ole tarkoitus...
Ja ihmiset menehtyvät pelosta, ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
Luukas 21:26




4. Hänen pojillansa oli tapana laittaa pitoja, kullakin oli pidot talossaan vuoropäivänänsä; he lähettivät silloin sanan ja kutsuivat kolme sisartansa syömään ja juomaan kanssansa. 
5. Mutta kun pitopäivät olivat kiertonsa kiertäneet, lähetti Job sanan ja pyhitti heidät; hän nousi varhain aamulla ja uhrasi polttouhreja, yhtä monta kuin heitä oli. Sillä Job ajatteli: "Ehkä poikani ovat tehneet syntiä ja sydämessään luopuneet Jumalasta". Näin Job teki aina. 
6. Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa. 
7. Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta". 
8. Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa." 
9. Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Suottako Job pelkää Jumalaa? 
10. Olethan itse kaikilta puolin suojannut hänet, hänen talonsa ja kaiken, mitä hänellä on; olet siunannut hänen kättensä työn, ja hänen karjalaumansa ovat levinneet ympäri maata. 
11. Mutta ojennapa kätesi ja koske kaikkeen, mitä hänellä on: varmaan hän kiroaa sinua vasten kasvojasi." 
12. Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä. 
13. Kun sitten eräänä päivänä hänen poikansa ja tyttärensä söivät ja joivat viiniä vanhimman veljensä talossa, 
14. tuli sanansaattaja Jobin luo ja sanoi: "Raavailla kynnettiin, ja aasintammat kävivät niiden vieressä laitumella; 
15. niin sabalaiset hyökkäsivät ja ryöstivät ne ja surmasivat palvelijat miekan terällä. Vain minä yksin pelastuin kertomaan tämän sinulle." 
16. Hänen vielä puhuessaan tuli toinen ja sanoi: "Jumalan tuli iski alas taivaasta, sytytti palamaan lampaat ja palvelijat ja kulutti heidät. Vain minä yksin pelastuin kertomaan tämän sinulle." 
17. Hänen vielä puhuessaan tuli taas toinen ja sanoi: "Kaldealaiset asettuivat kolmeen joukkoon ja karkasivat kamelien kimppuun, ryöstivät ne ja surmasivat palvelijat miekan terällä. Vain minä yksin pelastuin kertomaan tämän sinulle." 
18. Hänen vielä puhuessaan tuli taas toinen ja sanoi: "Poikasi ja tyttäresi söivät ja joivat viiniä vanhimman veljensä talossa; 
19. katso, silloin suuri tuulispää tuli tuolta puolen erämaan ja iski talon neljään nurkkaan, ja se luhistui nuorukaisten päälle, niin että he kuolivat. Vain minä yksin pelastuin kertomaan tämän sinulle." 
20. Silloin Job nousi, repäisi viittansa ja leikkasi hiuksensa, heittäytyi maahan ja rukoili. 
21. Ja hän sanoi: "Alastonna minä tulin äitini kohdusta, ja alastonna minä sinne palajan. Herra antoi, ja Herra otti; kiitetty olkoon Herran nimi." 
22. Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä eikä puhunut nurjasti Jumalaa vastaan.

Seuraava lukuJob

tässä on miten kostajaplaneetan kohtalo koski JOBIAKIN !


NÄMÄ TAPAHTUIVAT SAMAAN AIKAAN KUIN EGYPTISSÄ OLI JOOSET JA OLI 7 VUODEN KUIVAJAKSO.... MUISTA... PLANEETTA... JA RAAMATTUUN ON DOKUMENTOITU TARKASTI ASIOITA JOTKA YMMÄRRÄN NYT TÄMÄN PLANEETAN AIHEUTTAMAKSI SILLÄ SE TULEE PERIOIDEISSA ...NÄMÄ ALUEET UUSIN MAA JA EGYPTI EI KAUKANA ...

SITTEN SINULLE JOKA HALUAT LUKE APOGRYFIKIRJASTA JOBIN TESTAMENTIN OLE HYVÄ TUOSSA ON LINKKI...

http://www.apokryfikirjat.com/job.htm

 Jos tämä Job on siis sama kuin Jobab, raamatun mukaan hän olisi Aabrahamin isän Terahin serkku. Tämä sopii hyvin yhteen Jobin kirjan kirjoittamisen ajankohdan kanssa. Suomalaisessa 1933 VT:ssa nimi on kirjoitettu ’Joobab’. Kirjassa esiintyvä Nahor voisi olla Terahin isä. Näiden lisäksi myösUus oli Seemin poikia, kts. 1Moos.10:22-29 ja luku 11:10-24.
Pistän vain 1 luvun koska se on jännä lue jatko tuosta linkistä...

Luku 1.
Päivänä, jona hän tuli sairaaksi ja hän tiesi, että hän joutuisi jättämään ruumiissa olemisensa, hän kutsui hänen seitsemän poikaansa ja kolme tytärtään yhteen ja puhui heille seuraavasti: "Muodostakaa piiri ympärilleni, lapset, ja kuulkaa, ja minä kerron teille, mitä Herra teki minulle ja kaiken, mitä minulle tapahtui. Minä olen teidän isänne Job. Tietäkää siis te, minun lapseni, että te olette valitun sukupolvi ja pitäkää huoli aatelisesta syntyperästänne. Minä olen edomilainen, veljeni on Nahor ja teidän äitinne on Diina, hänen kauttaan olen tullut teidän isäksenne. Minun ensimmäinen vaimoni kuoli toisten kymmenen lapseni kanssa katkeran kuoleman. Kuunnelkaa nyt, lapset, ja minä paljastan teille sen mitä minulle tapahtui.
Minä olin hyvin rikas mies, eläen Uusin maassa (’Ausitius’ olisi oikeastaan ’Uusilaisten’, mutta kun raamatussammekin on Uusin maa, siksi tässäkin) ja ennen kuin Herra oli nimennyt minut Jobiksi, nimeni oli Jobab.
Koettelemukseni alku oli näin. Lähellä taloani oli eräs kansan palvoma patsas ja minä näin, kuinka sille tuotiin jatkuvasti polttouhreja kuin jumalalle. Sitten minä mietin ja sanoin itselleni: ’Onko tämä se, joka teki taivaan ja maan ja meren ja meidät kaikki? Kuinka voin tietää totuuden?’
Ja tuona yönä kun makasin unessa, ääni tuli ja kutsui: ’Jobab! Jobab! Nouse ylös, ja minä kerron sinulle, kuka se on, josta halusit tietää. Tämä kuitenkin, jolle ihmiset tuovat polttouhreja ja juomauhreja, ei ole jumala, vaan tämä on viettelijän voimaa ja työtä, jolla hän harhauttaa kansaa.’
Ja kun minä kuulin tämän, kaaduin maahan kasvoilleni ja murehdin itseäni sanoen: ’Oi minun Herrani, joka puhut sieluni pelastuksen puolesta. Minä rukoilen sinua, jos tämä on saatanan patsas, minä rukoilen sinua, anna minun mennä ja tuhota se ja puhdistaa tämä paikka. Sillä ei ole ketään, joka voisi kieltää minua tekemästä tätä, sillä minä olen tämän maan hallitsija, niin että nuo, jotka elävät siinä, eivät enää olisi johdettavissa harhaan.’
Ja ääni, joka puhui liekistä, vastasi minulle: ’Sinä voit puhdistaa tämän paikan. Mutta katso, minä julistan sinulle, mitä Herra määräsi minun kertoa sinulle, sillä minä olen Jumalan arkkienkeli.’ Ja minä sanoin: ’Mitä tahansa hänen palvelijalleen kerrotaan, minä kuuntelen.’ Ja arkkienkeli sanoi minulle: ’Näin puhuu Herra: Jos sinä otat tehtäväksesi tuhota ja poistaa saatanan kuvan, hän asettaa itsensä vihaan, sotimaan sinua vastaan ja hän osoittaa kaiken pahuutensa sinua vastaan. Hän tuo yllesi monia vakavia vitsauksia ja ottaa sinulta pois kaiken, mitä sinulla on. Hän ottaa pois lapsesi ja aiheuttaa sinulle paljon pahaa. Sitten sinä joudut painimaan kuin urheilija ja vastustamaan tuskaa varmana palkkiostasi, voittamaan koettelemuksia ja murheita.
Mutta kun sinä kestät, minä teen nimesi tunnetuksi läpi kaikkien maan sukupolvien, maailman loppuun saakka. Ja minä palautan sinulle kaiken, mitä sinulla oli ollut, ja sinulle annetaan kaksinkertaisesti se, mitä tulet menettämään, että tietäisit, että Jumala ei katso henkilöön, vaan antaa hyvää jokaiselle, joka sen ansaitsee. Ja myös sinulle se tullaan antamaan, ja sinulle laitetaan kuihtumaton kruunu. Ja ylösnousemuksessa heräät ikuiseen elämään. Silloin sinä tiedät, että Herra on vanhurskas ja todellinen ja mahtava.’
Johon minä vastasin, lapseni: ’Rakkaudesta Jumalaan minä kestän kuolemaan saakka kaiken, mitä tulee ylleni, enkä vetäydy takaisin.’ Sitten enkeli laittoi hänen sinettinsä ylleni ja jätti minut.

jos vielä haaveilet mikä on oikea Jumala ... ei se ole käsintehty...viettelyksiä ne ovat.. jobille oli postia huonoa... mutta tajuatko hyvä posti tuli myös...job herätetään pian ylösnousemuksessa iankaikkiseen elämään.Ja ajallisesti hänelle annettiin ... kun nousi taistelemaan epäjumalia vastaan...

Ennio Morricone The Ecstasy of Gold. (Take heaven gold.)

valitse taivaan kullan ekstaasi...jobin lailla... 

Augusto Perez Interview on Planet X(7X) Pt 4 of 8 (GILL BROUSSARDIA).

TÄMÄ video lähetettiin minulle..valmistaudu Jeesuksen tuloon.. ottamalla hänet nyt.. vastaan
kauhea toivottomuus tulee ihmisille kun tämä tapahtuu se on niin järkyttävä..älä missaa nyt...Lapset lähtee.. ihmiset haluais tehdä itsemurhan tämän jälkeen. .. SANON SINULLE katsoin TV 7 ARKISTOA 165 000 MARTTYYRIA SYYRIA,IRAK, EGYPTIN ALUEILLA KRISTITTYJÄ... EUROPARLAMENTIN JÄRKYTYS NOINKO PALJON..

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=38845 N 28 MIN TYTTÖJÄ JESIDI KRISTITTYJÄ MYYDÄÄN 11-20 DOLLARILLA ORJAMARKKINOILLA.
Kristittyjen ja muiden uskonnollisten vähemmistöjen ahdinko Lähi-idässä – ja antisemitismi Euroopassa. Simon Barrettin studiovieraina ovat Majed El Shafie, Nirj Deva ja Tomas Sandell

Parannuksen tie -konferenssi : Väkevä herätys- ja parantumiskokous
Kenialainen profeetta ja tohtori David Owuor Suomessa. Lisätietoa: www.repentfinland.fi

Kenialainen profeetta Dr. Owuor opettaa parannuksen teon tärkeydestä ja Jeesuksen paluusta Suomen kansalle(TÄMÄ MIES ON HURJASTA ULKONÄOSTÄ EREHDYT... MIES ON LUKENUT KUIN MIKÄ, KIRURGI YMS OPISKELLUT AMERIKASSAKIN... JUMALA KUTSUI PALVELUUN...

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=45208


Kuva: Jumala siunatkoon sinua tänään & aina!










 YLLÄ OLEVAT LINKIT OVAT INTERNETISTÄ ETSITTY EN OLE VASTUUSSA SISÄLLÖSTÄ

Ei kommentteja: