torstai 9. tammikuuta 2014

AFRIKAN CHILDREN AND GOD THE MIRACLES !


 kuva 29BE8CD1C8_zps2023e70b.png  



AFRIKAN CHILDREN
AND GODS THE MIRACLES ! GODS
GRACE !

GODS TAKEN  YOU HOME SOON
AFRICA BELIEVER 

REAL DEAD BACK LIFE ! THIS CAN BE SHOCK !
TÄÄLLÄ KATSO, HERE LINK  9.33min  ! http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=7CIHPor_haAnew !

African musikhttp://www.youtube.com/watch?v=JAePTM_Q8QI 6,12min

MESSIAS COME SOON SONGhttp://mp3truck.net/play/X3ZNZVpjMTlJVzQ-204/the-sign-of-the-messiah-the-song-coming-soon.html

Prochecy and song this linkhttp://mp3truck.net/prophecy-of-the-coming-of-the-messsiah-mp3-download.html Dr.Owuor

This is made by J.MIKKOLAhttp://www.youtube.com/playlist?list=PL1A10ADC490029B32
48 MOVIES AFRICAN CRISTIAN MOVIES

http://africangospellyrics.wordpress.com/     AFRICAN GOSPEL AFRICAN STYLE !  THIS
LINK HERE WHAT A NICE MUSIK !!!!

100 PROPHET PAGES TEACHING HERE http://revelation.gotop100.com/index.php LINK IS THIS


 5 ANGEL MESSAGE THIS WAS AFRIKAN ANGEL MESSAGE !

"Kesäkuun 20 päivänä kello 3:50 aamulla täällä Patmoksella yht'äkkiä minun huoneeni oli täynnä valoa, ja täällä ei ole mitään valoja, se on yksinäinen talo tien päässä lähellä munkkiluostaria. Ja katso, kun minä olin täysin valveilla, minä näin viisi kaunisla enkeliä, ja minä näin heidän kasvonsa täydellisinä ihmisten kasvojen kaltaisina, mutta täynnä valoa, minä näin niiden silmät, niiden hiukset ja niiden kädet.
Minun oikealla puolellani oli kaksi enkeliä, ja kun minä katsoin vasemmalle, minä näin kolme muuta enkeliä, joilla oli siivet, ja niillä oli kauniit valkoiset puvut ulottuen maahan asti, oli jotakin, jota minä en voi inhimillisin sanoin kuvata.
Minä ihmettelin, että miksi nämä viisi enkeliä oli tullut, jolloin minä vapisin ja tutisin. Minä halusin itkeä, mutta en voinut. Vähän aikaisemmin minä näin nämä enkelit hengessä, siinä minä olin ollut pitämässä kokousta, jossa oli valtavat kansanjoukot, ja minä saarnasin Englannin kielellä. Minun vasemmalla puolellani oli tulkki, jolla oli yllään harmaa puku ja hänellä oli tummat hiukset, mutta minä en muista mitä kieltä hän puhui, siinä minä profetoin tämän sanoman: "Minun seurakuntani sinä saarnaat rakkautta, sinä opetat rakkautta mutta sinun täytyy käytännössä toteuttaa rakkautta ja osoittaa sitä. Minun seumkuntaruumiissani on suuri yhteyden tarve. Siellä on paljon hajaannusta ja eriseuraisuutta. Minun Henkeni liikkuu ja toimii siellä, missä on yksimielisyys ja todellinen yhteys. Minun seurakunnassani on vielä lihallisuutta, liian paljon epäpuhtautta on minun seurakunnassani. Minä haluan ja minä tahdon pyhitetyn kansan, minä kuolin tehdäkseni teidät pyhiksi."
Minä profetoin hengessä ja minä vapisin. Silmäni avautuivat ja minä katselin suurta ihmisjoukkoa, yht'äkkiä profetoimiseni keskellä nämä viisi enkeliä ilmestyivät, ja minä menin laakse päin siitä puhujan pulpetilla ja ajattelin, että putoann siitä puhujalavan reunalta alas.Tämä on silti näkyä, mutta senjälkeen olin täysin hereillä.
Sitten yht'äkkiä se ensimmäinen enkeli minun oikealla puolellani sanoi: "Me olemme viiden maanosan viisi enkeliä. Me olemme täällä antaaksemme sinulle ilmoituksen maailman viidestä maanosasta, ja mitä niille on tapahtuva."
Sinä hetkenä, kun minä kuulin tämän, minä kuulin myöskin kansanjoukon itkevän: "Oi, oi, voi, voi, voi!" Jollakin tavalla Jumala näytti minulle, että tulevina päivinä, monilla puolilla maailmaa Jumala tulee ilmottamaan itsensä palvelevien enkelien kautta. Se tulee tapahtumaan julkisesti, se tulee tapahtumaan kirkoissa - tuhannet ihmiset tulevat näkemään enkeleiltä samanaikaisesti. He tulevat palvelemaan Kristuksen ruumista eli seurakuntaa näinä viimeisinä päivinä.
Sitten enkeleiltä tuli tämä sanoma: "Mitä sinä näet ja kuulet, kerro se kansakunnille!" Se mitä olen nähnyt ei ole jotakin, jota voin pitää vain itselläni, jos ihmiset eivät usko tai uskovat, niin sittenkin minun on se kerrottava kansoille. 

AFRIKAN ANGEL ONE OF THE FIVE ANGEL !

Nyt menemme Afrikkaan. Minä näin neljännen enkelin, jolla oli siivet lentävän Afrikan yllä ja minä näin Afrikan eteläisimmästä osasta, Kapkaupungista koko matkan pohjoiseen ylös Kairoon asti. Minä näin kaikki maat siellä, enemmän kuin 50 eri maata. Afrikan enkelillä oli miekka kädessään, mahtava terävä miekka. Yht'äkkiä minä kuulin hänen sanovan: "Täällä on vuodatettu viatonta verta. Ihmisten välillä on raja-aitoja ja sukuvolvesta sukuvolveen ovat olleet kaukana Jumalasta. He ovat tappaneet toinen toisiansa, tuhansia ihmisiä. Minä olen nähnyt myöskin minun uskolliset lapseni Afrikassa ja minä palkitsen kaikki uskolliset Afrikan maanosassa. Minä tulen siunaamaan heitä runsaasti. Minä tulen kontrol1oimaan säät, joillekin alueille minä annan polttavan ja kärventävän auringon paisteen. Suuret joet kuivuvat ja miljoonia kuolee nälänhätään, toisin paikoin taas tulee tulvia. Perustuksia ravistetaan. Miekka tulee tuomitsemaan jumalattomat ja verenhimoiset. Niin monia maanjäristyksiä tapahtuu, että joet tulevat etsimään uudet uomat tässä maanosassa, ja monet kyläkunnat tulevat tulvien alle. Minä näin suuria taivaankappaleita tulevan alas taivaalta, ja putoavan alas Afrikkaan.
"Koko maailmassa on oleva vavistus minkälaista ei ole nähty milloinkaan ihmisen luomisesta lähtien. Kukaan ei voi paeta Herran Jumalan miekkaa."
Minä näin Niilin virran kuivuvan, se on ollut Egyptin Jumala. Kuolleita kaloja, haisevia kaikkialla Niilin virran uomassa ja sen ympäristössä, kaikkialla kuolleita, haisevia kaloja. Afrikan keskiosissa vesi tulee peittämään maan ja miljoonat kuolevat. "Herra", minä sanoin, "nämä ovat huonoja uutisia, kaikki vain hävitystä. Eikö mitään hyviä uutisia?" Herra sanoi:"Lopullinen päivä on tullut, tuomion päivä on käsillä. Minun rakkauteni on hyljätty ja loppu on nyt käsillä." Minä vapisin ja pelkäsin ja ajattelin, että minä en voi tätä kestää. 
AFRIKAN ANGEL HERE TELL !!
Nyt menemme Afrikkaan. Minä näin neljännen enkelin, jolla oli siivet lentävän Afrikan yllä ja minä näin Afrikan eteläisimmästä osasta, Kapkaupungista koko matkan pohjoiseen ylös Kairoon asti. Minä näin kaikki maat siellä, enemmän kuin 50 eri maata. Afrikan enkelillä oli miekka kädessään, mahtava terävä miekka. Yht'äkkiä minä kuulin hänen sanovan: "Täällä on vuodatettu viatonta verta. Ihmisten välillä on raja-aitoja ja sukuvolvesta sukuvolveen ovat olleet kaukana Jumalasta. He ovat tappaneet toinen toisiansa, tuhansia ihmisiä. Minä olen nähnyt myöskin minun uskolliset lapseni Afrikassa ja minä palkitsen kaikki uskolliset Afrikan maanosassa. Minä tulen siunaamaan heitä runsaasti. Minä tulen kontrol1oimaan säät, joillekin alueille minä annan polttavan ja kärventävän auringon paisteen. Suuret joet kuivuvat ja miljoonia kuolee nälänhätään, toisin paikoin taas tulee tulvia. Perustuksia ravistetaan. Miekka tulee tuomitsemaan jumalattomat ja verenhimoiset. Niin monia maanjäristyksiä tapahtuu, että joet tulevat etsimään uudet uomat tässä maanosassa, ja monet kyläkunnat tulevat tulvien alle. Minä näin suuria taivaankappaleita tulevan alas taivaalta, ja putoavan alas Afrikkaan.
"Koko maailmassa on oleva vavistus minkälaista ei ole nähty milloinkaan ihmisen luomisesta lähtien. Kukaan ei voi paeta Herran Jumalan miekkaa."
Minä näin Niilin virran kuivuvan, se on ollut Egyptin Jumala. Kuolleita kaloja, haisevia kaikkialla Niilin virran uomassa ja sen ympäristössä, kaikkialla kuolleita, haisevia kaloja. Afrikan keskiosissa vesi tulee peittämään maan ja miljoonat kuolevat. "Herra", minä sanoin, "nämä ovat huonoja uutisia, kaikki vain hävitystä. Eikö mitään hyviä uutisia?" Herra sanoi:"Lopullinen päivä on tullut, tuomion päivä on käsillä. Minun rakkauteni on hyljätty ja loppu on nyt käsillä." Minä vapisin ja pelkäsin ja ajattelin, että minä en voi tätä kestää. 




http://www.chick.com/cartoons/itsadeal.html


DIFFERENT LANGUAGE ALSO AFRIKAN LANGUAGEhttp://www.chick.com/catalog/languageavailability.asp?Dec=0768











26.6.2013
Profetia Etelä-Afrikasta: Kun Mandela kuolee, tulee kaaos ja tempaus

Nelson Mandela profetia
Profetia 1800-luvulta: kun Mandela kuolee tulee tempaus ja kaaos, ensin etelä-afrikkaan ja sitten myös muualle.

KONEKÄÄNNÖS SIVUSTA: 

Hei John


Kirjoitan Etelä-Afrikasta koskien hyvin merkittävää profeettaa mitä meillä on historiassa. Raamattu sanoo pelkää miestä, jonka profetiat tapahtuu ja älä pelkää miestä jonka profetiat ei tule tapahtumaan.

Profeetta Van Rensburg syntyi vuonna 1864 ja ennusti 700 profetiaa maastamme ja ulkomaista. Ne kaikki ovat tähän mennessä toteutuneet.
Joukossa hänen viimeinen profetioita hän sanoi, että kun se tulee kylmä Etelä-Afrikassa, kuten ei ole ollut vuosiin, kansallinen lakko tapahtuu joka lamauttaa maan. Tällä hetkellä merkittävä poliittinen hahmo maamme kuolee ja hänet sijoitetaan lasi arkkuun niin ihmiset valittavat häntä 7 päivää. Hän sanoo lakko ei lopu ja johtaa sisällissotaan ja kun tämä poliitikko kuolee mustat maassamme tunnin kuluessa hänen kuolemasta tekevät barrikaadeja tärkeimmissä kaupungeissa ja teurastavat kaikki valkoiset ihmiset. Hän sanoo että samaan aikaan Euroopassa alkaa kiehua ja kolmas maailmansota tulee kannoilla näistä tapahtumista. 
Hän sanoo vain tosi Afrikaner (buuri) selviävät kun hetkeä aikaisemmin ne yliluonnollisesti ["TEMPAUS" (oma kommentti)] viedään turvalliseen paikkaan. Hän uskoi että Afrikanerit olivat Jumalan valittuja Etelä-Afrikan kansalaisia. Tämän jälkeen tuhoa ja kuolemaa kuin maailma ei ole koskaan nähnyt seuraa.Liitteenä Adriaan Snymans kirja hänen profetiat ja uutisia leike, jossa todetaan, kun Nelson Mandela kuolee he panivat hänet lasi arkku Union Buildings Pretorian sovelias maailman tunnettu valtiomies.

Olemme tällä hetkellä keskellä kylmin talvi useita vuosia 56 kaikkien aikojen uusia sää kirjaa maamme. Maanantaina 2 kesäkuu koko julkisen sektorin menee strike. This lamauttaa maamme. Puhumme 4000000 + ei toimi.


Näyttää siltä, ​​että profeetan sanat ovat tulossa totta ja että Jumala nimitti joku maamme antaa meille varoituksen. Ystäväni sai sähköpostia viime viikolla sanomalla, että ihmisiä on nopea ja rukoilla, koska seuraavan 5 päivän kulmat ovat menossa näyttää ihmisille kaikkialla.

Olemmeko partaalla suuren ahdistuksen / tempauksesta? Jokainen on sanonut tämä on vuosi tempauksen, ehkä se aika on nyt.
Tiedän vain tällä viikolla tulossa näyttää olevan yksi, joka tuo paljon muutoksia, jos uskomme Jumalan mies, joka osasi lukea ainoastaan ​​Raamattua, jotka ennustivat 700 profetioita ja he kaikki tapahtui. 
En ole Juutalainen joten en voi etsiä juutalaisten merkki (Israelin rajojen ympäröimänä), olen Etelä-Afrikkalainen ja voin vain katsoa merkkejä antanut meille Jumalan peläten mies, siitä aikoja ja me elävät tuumaa
Voi lunastuksen yhteydessä hyödyntää hyvin lähellä! Haleluljah! 
Shalom
Hayley
Jo vuonna 2004 pelättiin Mandelan mahdollista kuolemaa, koska tietoon tuli vallankaappaus suunnitelma Mandelan kuoleman jälkeen!!! Näyttäis olevan profetian mukainen......... 
  
http://www.wnd.com/2004/02/23169/ 
  
KONEKÄÄNNÖS: 
  
Published: 02/09/2004 at 1:00 AM 
  
Vaikka entinen Etelä-Afrikkalainen presidentti Nelson Mandela, 85, pilkkaa huhuja sairauden, suunnitelmia on tehty maan kommunistisen puolueen teurastaa kaikki valkoiset maassa hänen kuolemansa jälkeen, G2B lähteet sanovat. 
  
Yksi toiminnan tarkoitus liittyy 70000 aseellisen mustaa miestä "kuljetetaan Johannesburgin keskustaan ​​tunnin" in taxicabs hyökätä valkoiset. 
  
Suunnitelmat ovat vaihtelevasti puhuttu "Operation Vula", "Night of Long Knives", "Operation White Clean-up", "Operation Iron Eagle" ja "Punaisen lokakuun kampanja." 
  
Operaatio "Meidän Rainy Day" oli tarkoitus suorittaa kuoleman jälkeen Nelson Mandela ja olisi aiheuttanut mustat kuljetetaan suurimpien kaupunkien taksit. 
  
Väkivallan tekijöitä odotetaan "ottaa haltuunsa" polttoaineen pistettä ja verilöyly valkoiset. Hyökkäyksiä johtaisi vallankaappaus. 
  
Lähteet sanovat useimmat mustat maassa ovat tietoisia suunnitelmista. Kun rotuun riitoja esiintyy, mustat usein kertoa valkoiset, "Odota, kunnes Mandela kuolee." 
  
"Valkoiset Etelä-Afrikassa voi kieltää sen maan ääriin, mutta olemme todellisessa vaarassa", yksi asukas sanoi. "Tämä ei ole vitsi ja henkilön, jolla puoli aivot voivat nähdä, että tämä huhu on riistäytyivät hallinnasta." 
  
Monet valkoiset ovat nyt vakuuttuneita, ilkeä kampanja etnisen puhdistuksen seuraa Mandelan kuoleman kun se tulee. Jotkut valmistautuvat retriittejä. 


tekstejä hautajaisista !

Hautajaiset päättävät kymmenen päivää kestäneen surukauden. Mandela kuoli viime viikon torstaina 5. joulukuuta. Hän oli kuollessaan 95-vuotias.

Tiistaina edesmennyttä suurmiestä muisteltiin 90 000-paikkaisella jalkapallostadionilla. Tilaisuuteen osallistui useita maailman merkittävimpiä päättäjiä, kuten Yhdysvaltain presidentti Barack Obama.

lähtikö Mandela lasiarkussa ! Mandela saatellaan viimeiselle matkalleen (Talouselämä) ...Bollywoodin romantiikkakuningas lähti viimeiselle matkalle lasiarkussa (YLE).




  
  

ylläolevat linkit ja ovat internetistä etsitty ja en ole vastuussa niiden sisällöstä !















Ei kommentteja: